?Pompeje? i ?Need for Speed? na Super Bowl!

Super Bowl to niewątpliwie największe wydarzenie sportowe w USA. Z równie zapartym tchem co fani futbolu, czekają na nie miłośnicy reklam. Co roku, przed telewizorami gromadzi się rekordowa liczba Amerykanów co sprawia, że emisja reklam w przerwie między rozgrywkami sięga coraz wyższych kwot. Mimo tego, chętnych na wykupienie spotów nie brakuje. W tym roku swoje reklamy pokazało 40 firm, a każde pół minuty wycenione zostało na 4 mln dolarów. Nic więc dziwnego, że specjalnie na tę okazję każdy z przedsiębiorców przygotowuje nowe wersje swoich reklam. Pośród nich znalazły się także trailery filmowe.

?Pompeje?  już 21 lutego na polskich ekranach. W głównej roli zobaczymy gwiazdę ?Gry o tron? Kita Haringtona, który wciela się w niewolnika walczącego z czasem, by uratować życie swej ukochanej, którą gra Emily Browning, zanim dziewczyna poślubi złego senatora (Sutherland). Plany wszystkich postaci przestają mieć znaczenie przez wybuch Wezuwiusza, jedną z największych naturalnych katastrof w historii ? erupcja z 79 roku n.e. zakopała całe miasto pod kilkumetrową warstwą popiołów i kamieni, jednocześnie podnosząc temperaturę na włoskiej ziemi do ponad 480 stopni.

Na premierę ?Need for Speed? trzeba poczekać miesiąc dłużej, na naszych ekranach film zagości 21 marca. Ryk silników, dym palonych opon, niebezpieczna prędkość i Aaron Paul w roli głównej. Need for Speed to ekranizacja jednaj z najbardziej kultowych gier komputerowych. Znany z serialu Breaking Bad Aaron Paul tym razem łamie prawo uczestnicząc w nielegalnych, ekstremalnych wyścigach samochodowych. Jakby niebezpieczeństw było mało, jego były wspólnik wyznacza nagrodę za jego głowę?

Źródło: materiały prasowe


Brak ocen
Prosimy zaczekać ...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

Dodaj komentarz