Już w piątek Noc Reklamożerców w Multikinie po raz pierwszy w cyfrowej jakości!

15 listopada br. Multikino zaprasza do udziału w 11. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane w cyfrowej jakości!

Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11! Co ważne tym razem po raz pierwszy dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany nie jak dotychczas z DVD lecz z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.

W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty - wybrane przekąski oraz napoje będą w atrakcyjnych cenach.

Program Nocy Reklamożerców 2013:

Start: 21:00

5 godzin super zabawy prawie 300 reklam z 50 Państw Po raz pierwszy reklamy w cyfrowej jakości (program gramy z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych) wielkie kino w reklamie: Nowa Fala, Kino Drogi, James Bond kraje Europy Środkowej wciąż w awangardzie kreatywności: Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Węgry, Serbia i Słowacja pierwszy raz wśród reklamożerców: Belize i Jamajka George Clooney nie reklamuje tylko Nespresso pomimo dramatycznych wydarzeń Egipt nadal oazą kreatywności eksplozja humoru w reklamach autralijskich i nowozelandzkich wspaniałe produkcje reklamowe prezentowane przez Advertising Producers Association to było tak niedawno, czyli Reklama rosyjskiej kiełbaski Cherkashin niezminnnie klasyka reklamożerców: Bob i jego Fiat 131, duuuuże butelka Perrier i muchobójczy Super Timor i zaraźliwa czekolada Leo.

Noc Reklamożerców 2013 odbędzie się 15 listopada w 15 wybranych Multikinach w Posce: Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Kielce, Kraków, Łódź (Silver Screen), Lublin, Poznań 51, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie oraz Zabrze.

Sprzedaży Biletów:

Bilety na tegoroczną Noc Reklamożerców można kupować od 4 października w kasach kin sieci Multikino, w których odbywa się wydarzenie oraz przez stronę www.multikino.pl Bilet ulgowy obowiązuje z ważną legitymacją studencką lub uczniowską dla uczniów pełnoletnich. Bilety grupowe oraz bilety z kodem promocyjnym z Fan Page?a Multikino Polska można nabyć tylko w kasie kin.

Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2013: Bydgoszcz, Kielce, Rybnik, Lublin, Rzeszów, Szczecin, Zabrze:

normalny ? 29,00 zł ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) ? 24,00 zł grupowy (pow. 15 os. w kasie kina) ? 24,00 zł cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada włącznie, 200 kuponów/kino) ? 21,00 zł Cena na Groupon ? 19,90 zł (ważne tylko do 13 listopada włącznie)

Kraków, Łódź, Gdańsk, Gdynia, Poznań 51, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie:

normalny - 39,00 zł ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) - 29,00 zł grupowy (pow.15 os. w kasie kina) ? 29,00 zł cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada włącznie) ? 25,00 zł cena na Groupon ? 19,90 zł (ważne tylko do 13 listopada włącznie, 200 kuponów/kino)

Oficjalna strona Nocy Reklamożerców w Polsce: www.nocreklamozercow.pl

Organizator: Multikino S.A. Współorganizator: Media Consulting Group Sponsorzy Nocy Reklamożerców 2013: Coca-Cola, Somersby, Lenovo Partner reklamowy: Clear Channel, Groupon

Patroni: Onet, Stopklatka.pl, Polska The Times, naszemiasto.pl, IMS, Comedy Central, M&MP, Mediarun.pl, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, AISEC, kampaniespoleczne.pl, czasopismo Handel, muzykazreklam.pl, Warszawska Szkoła Reklamy, Instadruk.pl, MZA - UrbanINFO.tV, Warsaw Insider oraz AKTIVIST

Uwaga Konkurs:

Źródło: materiały prasowe


Brak ocen

Prosimy zaczekać ...

Dodaj komentarz